Capsis Hotel Rodos

Adăugat de Neluţu
3500 vizualizări
0
Nota:
Votează:
Trebuie să fii logat pentru a vota

Hotelul este situat in statiunea Ixia, intre aeroportul international Diagoras (la ca. 10 km de hotel) si orasul Rodos (la ca. 5 km distanta). Are iesire directa la plaja, insa plaja este sub orice critica. Pozele vorbesc de la sine. Noi am preferat sa stam la piscina sau sa mergem in Rodos la plaja.

Cu toate asigurarile pe care le-am primit de la agentia de turism (Cocktail Holidays), hotelul nu are nici o legatura cu lantul Sofitel (cel putin din punctul de vedere al calitatii) si nici cu categoria de 5 stele. Doar lobby-ul este impozant si ar jusifica aceasta incadrare. La fel si gradina cu piscinele care sunt foarte frumoase. In rest, la toate capitolele am constatat deficiente mari. Am avut la tot pasul impresia ca platim servicii inexistente sau de slaba calitate.

Camera noastra a fost mica si destul de inghesuita. Trei stele cu indulgenta. Aerul conditionat functioneaza doar in combinatie cu cheia, necesitand astfel prezenta in camera. Rezultat: zapuseala si un miros greu de fiecare data cand te inorci in camera. Alte deficiente: sifonul de la baie a inundat de cateva ori baia; usa de la baie din sicla si fara etansare; doar cateva programe de televizor, majoritatea in limba greaca.
Per total, camera are un aspect usor neingrijit, poate si din cauza sfarsitului de sezon.

In ceea ce priveste serviciile, deficiente si mai mari. Am rezervat calatoria pe ultima suta de metri, cu o saptamana inainte de plecare. Tot ce am gasit a fost o camera cu vedere la munte. Pozele sunt edificatoare. Muntele este in conceptia hotelului Capsis si al agentiei de turism o parcare imensa si un santier. La semnalarea acestui lucru personalul a dat din umeri, spunand ca acesta este camera cu „mountain view”. Ca alternativa ni s-a oferit un upgrade la 20 €/zi cu toate ca hotelul nu parea nici pe o treime ocupat. La fel si pentru late check out am platit 60€ cu toate ca nu cred ca existau probleme cu gradul de ocupare, iar curatenia in camera s-a facut in unele zile si pe la ora 14:00-15:00.
Toate serviciile suplimentare (masaj, spa etc.) se programeaza cu 24 de ore in avans. Cei de la receptie au avut probleme chiar si la comandarea unui taxi.
Contrastul dintre imaginea promovata si realitatea la fata locului il reflecta cel mai bine sala de fitness.

Mancarea (demipensiune) a fost mult sub asteptarile noastre, si in comparatie cu alte resort-uri din Grecia, Turcia, Spania chiar foarte slaba.

Cand ploua, se inunda tunelul de acces catre plaja, terasa din camera impreuna cu lucrurile lasate la uscat si picura apa din tavan in restaurantul hotelului :)

Concluzie: Preturi de cinci stele pentru servicii de 2 stele. De evitat.

0 comentarii
Trebuie să fii logat ca să poţi comenta.

Albume recomandate
Blue Caves
Imagini: 4
Thassos
Imagini: 5
Diverse locur...
Imagini: 19
Restaurant Ba...
Imagini: 4